Bile xdpt keje, kita cari keje, bile da dpt keje, kita mls nk wat keje..Dunia2..tak leh mcm tu..Once da diberi kepercayaan mengisi jawatan2 tertentu, kita kena la comited and responsibles to
task given.
Dari hari ke hari aku makin berdebar2 tunggu posting, apesal la KSU busy sgt, apesal bhg HR terkejar2. Erm..mmg manusia pandai complaint, tp kita tak tau yg sebenarnya dorang pun rushing everywhere. Bukan senang n mudah, kerajaan skrg bukan bayar gaji buta. Suprisingly, Pegawai2 kat sini start from KSU, akan start keje seawal 7am and not possible meeting di handle pada 5pm which is after office hour. So, mane la KSU ade masa nk belek2 surat posting kitaorg sbb dia ada tanggungjawab yg sgt besar untuk negara kita yang tercinta. So, org2 biasa ni just go with the flow, n tunggu la mane dpt.
Uhukk3x sesi berjumpa Mr. Nik Adi (which is PTD Gred 44) yg uruskan pasal kemasukan ktorg td, cari all the volunteers yg nak pg Pahang & Sarawak. OMG..i x sanggup nak tinggal my family n my Mr. D sgt jauhhhhh...Tp if ditakdirkan terpaksa, mcm biasela...SAYA YANG MENURUT PERINTAH, rela berbakti untuk negara saya Malaysia. Chewahh semangat betol..Tak pela Mr Nik Adi saya menunggu posting yg ditetapkn n walau dimana jua, sy akan pergi berbakti..Saya adalah milik awam..huhuhuhu
No comments:
Post a Comment