Friday, September 3, 2010

happy birthday to me!

I'm now 26 years old dah. Haha sape sangka budak lembik yang comot time kecik2 ni (sekarang da comel..hua3) dah menjangkau usia 26 tahun. Tapi kalau dilihat dari rupa dan fizikal rasanya baru mcm 18 kot kuang3x.Hampir tak percaya. Teringat dulu time skolah, masing2 berangan target kawen umur 25 tahun. Mcm umur tu just nice je untuk ada responsibility and own family. Tapi till 26 years saya masih sendiri tapi ditemani oleh my special yang insyaAllah juga jika ada jodoh akan menjadi suami yang sah. Alhamdullilah. Saya sikit pun tak menyesal sebab tak kawen pada umur yang di target, sebab saya dah merasa apa yang saya nak dan impikan cuma ada minor thing yang masih belum dicapai. Cepat atau lambat je, sama juga macam jodoh.
Thanx to all fren yang wish my birthday through fb & sms. Really appreciate it, terharu jugak ramai yang wish. Mr. D saya pun datang, kononnye nak bawak bunga tapi bawak diri je then bawak saya gi mamam. Takpela, saya cuma nak kejujuran, kesetiaan dan keikhlasan dari Mr. D dan juga dapat menjaga amanah yang diberi oleh abah dengan sebaik mungkin.
Sekarang ni saya jarang online sebab memang sangat bz, tapi saya suka, tak adela duduk termenung kat meja ni. At least gain knowledge baru kan..i likeeee...tapi bila time pressure tu macam tak best je, tapi whatever it is, kena hadapi sebab ini jalan yang saya pilih. Sekali melangkah, biarlah teruskan sampai penghujung.
K alls..selamat berbuka untuk hari ni.

No comments: