Tuesday, September 13, 2011

House Open House~~


Open house?? mesti banyak cerita kan? makanan tak payah cakap la..macam2 ada..dari yang ringan sampai la ke berat. Tepuk dada tanya selera la kan. Setakat ni dah banyak rumah jugak saya beraya dgn mr hubby. Ye la baru berjalan sama nak tunjuk suami & istri msg2. ;)


Tapi yang tak bestnyer perut ni asyik meragam jer. Dari start kerje sampailah about 2 weeks bekerja. Kepala ni pulak asyik pusing2 meloya nak muntah. Dont get me wrong ya..saya rasa ni mesti sebab angin dalam perut ni. Yela melantak yang bukan2 tak kira masa.


Hari ni pulak 13 september 2011, Ofis saya ada wat open house tapi yang tak bestnyer dorang masak kat ofis. :( dah la air conditioned kan..habis berbau daging lembu satu ofis. Ahhhh tension betol la...owhhh menunyer nasi daging utara, tp setahu saya nasi daging ni sebelah pulau / georgetown xde la makan nasi2 daging ni. So ape rasanya kena la rasa pas ni.







sumber : kak dayang

No comments: