Thursday, February 16, 2012

cherry pie~~

cerita pasal HB kan mmg HB saya dah rendah..huwaaaa tp baru 10.9 jer..sikit je tu..wutever pun try jugak la amek iron tablet tu... pehhhh loyanya susah nk ckp..makan je muntah..makan je muntah...kepala pun pusing2 ajer..adoiiiiii problem betol la iron tablet ni..

nti bila senang2 saya nak citer starts from beggining saya pegi first check up my little baby ni. yang sekarang makin aktif menendang ummy nya... adakah ia lelaki atau perempuan? menjadi tanda tanya cause even ummy pun dont know ur gender sayang..tapi im very happy bile tgk baby tendang2 sampai perut saya bergerak2. it was so amazing..satu nyawa dalam rahim ini. dia menemani saya setiap hari..semoga sihat2 hendaknya..

ummy & walid luv u sayang...

banyak citer yg nak distory kan..tapi alahai nape la malas sgt nk berpikir...broadband maxis ku dah dipotong so kat umah x dpt nk online lg..mls nak g bayar...lately ni pun x bape sihat dah...selsema, batuk, pening, dan yang tak boleh tahan skali seblah telinga ni tak dengar..macam org pekak je rasa..pegi ofis rajin, nak buat keja malas..nak duduk rumah lagi la terasa pening..adoiiii..nak buat apa ni eh??

No comments: