Monday, April 2, 2012

33 weeks



Salam..

I'm now 33 weeks dah..alhamdullilah sekejap je rasa. Dah 8 bulan baby dalam kandungan ummy. Btw, congrats to Pn. Annenurziella & Encik Ekhsan my BFF yang dah selamat melahirkan baby Ayydin Dayyan on the 28th Mac haritu kalau x silap la. Dah selamat dah..tak sangka betol anne dah berjaya lahirkan baby boy yang sgt cute.

Now my time pulak, another 7 weeks to go. Harap2 semuanya baik2 saja. Tengok orang lain macam ok jer kan. Insyaallah saya pun akan selamat. Sekarang ni..semuanya serba tak kena..badan memang asyik terasa panas sangat2, jalan memang dah slow, pastu bahagian ari2 ni dah terasa sengal2. Kat umah kalau boleh rasa nak bogel jer..ha baru selesa. On aircond pun dah tak payah pakai selimut lagi, bawah leher ni sentiasa je peluh..adoiiiii takpela tahan kan jer semoga baby sihat dan selesa hendaknya.

My hubby lak duk sibuk outstation jer. Takut jugak kena tinggal sorang2 mana tau ada apa2 yang jadi kan..dah sarat2 nih. Tapi nak buat cemana kerja dia lebih penting agaknya kot. Sedih la...dia tak kisah pun isteri yang sarat ni kena duk sorang2 kt umah, balik keja sorang2. Dahle mak bapak jauh, FIL tak payah harap la memang dekat tapi jenguk sekali pun tak pernah. Tapi KL boleh pulak sampai. Sanggup sakit sorang2 daripada harapkan bantuan dorang2 nih. Ingat dorang je boleh rasa kecik hati? Makin lama dah makin faham dah macam mana dorang ni. Takpela selagi saya boleh survive sorang2 insyaallah. Baby ni pun kuat dan faham kesusahan ummy dia.

So setakat ni je la...mata ni pulak asyik ngantokkkkk aje. Cuti dah 2 hari tak puas2 lagi tido agaknya. Ni karang time lunch harus tumbang lagi sampai pukul 3pm. huhuhu callllooooo bz kan diri dengan kerja..

**ummy cant wait for u to arrive dear darling...

No comments: