Assalammualaikum..
In many ways..hard to describe cubaan dan dugaan yang sentiasa datang. Alhamdullilah, semuanya diharungi dengan pahit getir yang terpaksa ditelan.
Kelahiran Ahmad Qayyum memberi seribu erti kepada kami sekeluarga. Alhamdulilah sekali lagi dikurniakan anak yg cukup sempurna sifatnya. Terima kasih ya Allah.
Lebih kurang macam gitu lar caranya. Ada je keja dia nak mengerjakan di usia 10 bulan ni. Sekarang ni asyik terima soalan-soalan yang susah nak jawab. Nak tambah lagi 1? Bila nak bagi qayyum adik? Adoiii yang sorang ni pun ummy nye dah kelam kabut. Kadang2 baju x berlipat, dalam bakul tak payah ckp la melimpah ruah dah..huhuhuhu pastu sekarang ni pulak si kecik rajin la duk mengexplore rumah. Seminit pun tak boleh senyap. Macam mana nak bagi adik???
Walaupun penat tapi kita sentiasa terhibur kan? Betul tak mommy2 sekalian? So next time jumpa lagi, sebab macam tak de idea nak membebel apa lagi. Welcoming myself again...to blogging world. Harap2 dapat berkongsi perkara yang baik2 or anyelse yang berguna. See ya..

No comments:
Post a Comment