I just cant imagine blog ni masih wujud. Keep it to myself. Im a mother of two
The eldest Ahmad Qayyum bin Mohd Nizam
Second one Ameera Qayla binti Mohd Nizam
Banyak liku hidup...
Lebih matang? Tak pasti, yang pastinya lebih banyak pengalaman pahit manis suka duka.
2014
Posting di Pejabat Daerah dan Tanah Rembau lebih kurang 5 tahun. Menggembirakan walau pada awalnya, rasa nak mati. Berulang dari Seremban ke Rembau, lepas 2 tahun sewa rumah pulak di Pedas Perdana. Suami di Balai Bomba Tangkak.
Berjaya survived dengan Ahmad Qayyum. Anak bijak anak soleh ummy. pandai berdikari dan rajin cuma kadang2 tak mau dengaq cakap ummy. ummy sayang qayyum, ummy sedih kalau marah qayyum. Apa yg keluar dari mulut ummy tu semata2 dari mulut bukan dari hati. Ummy harap abang qayyum faham. Jangan kecewakan ummy, jadi insan berjaya di dunia dan akhirat. Jaga adik, jangan tinggal solat. maaf ummy tak mampu nak bagi segalanya kat abang qayyum. but i tried my best and i will till my last breath.
Adik hadir dikala pergolakkan yang merobek2 jantung hati. Hampir berputus asa, tapi bangkit kuat demi adik dalam rahim ummy. Terima kasih atas hadir mu. Ummy sayang adik dan abang lebih dari diri sendiri. Moga jadi anak berjaya dunia akhirat, soleh dan solehah. Yang sentiasa doakan ummy dan walid.







No comments:
Post a Comment