Monday, April 11, 2011

Happy Birthday Mama!!

Last Saturday 9th April 2011 birthday mama saya yang ke 54 tahun..Uiii tahun depan kayala mama saya leh kuar EPF yer..hehe tu la duit penat lelah dia selama ni so, jangan la berangan nak tumpang sekaki yer.

Tahun ni saya hadiahkan mama jam tangan POLO yang tak seberapa. Sebab dia pernah mintak nak jam tangan colour emas. So sebagai anak yang rasa terhutang budi sangat saya tunaikan lah sedikit hajat mama saya.


Hadiah tu di pos laju pada 7 April 2011. Selamat tiba pada 8 April 2011. Difahamkan dekat kampung saya di Penang pun ada makan2 sempena sambut Birthday mama. Hope mama happy!!



Happy Birthday mama..terima kasih di atas penat lelah selama ini. Jasamu tak pernah dilupakan. Semoga panjang umur, murah rezeki dan bahagia dunia akhirat. Amin....

2 comments:

Queen Anne said...

happy bufday mama farrahhh!!

ps:nk mintak buat bj raya bleh tak?hehe

Izanni Ismail said...

pn anne,

jauhnyer nak antar buat baju raya.. :p