Hello..pakistan2 yg menjelikkan..korang ingat korang tu sapa senang2 nak jumpa pegawai kerajaan Malaysia?? Korang ingat kita orang ni keje untuk korang ke? Pagi2 dah bikin orang hangin satu badan. Spoiled my mood di pagi jumaat yang indah ini.
Cube korang fikir agaknya kalau kita kt Negara si baghal2 ni kita dilayan macam ni ke? Macam VIP?? The answer is of course not la kan. Silap2 kene tengking dengan manusia keturunan biadap tu. Ni tak, asyik datang sini je nak jumpa pegawai. Mulut ni dah terasa ringan nak maki makhluk berbulu ni. Tapi disebabkan tengah pregnant, sabor jer..marah dalam hati jer.
Please la kalau tengok muka tu dan mancung semacam badan berbulu pegi la berambus balik Negara kau. Harus aku halau dengan penyapu kalau jual carpet kat umah aku. Agaknya kerajaan dorang pun dah xmau species macam ni. Eeeee geram nya aku!!!
BERAMBUSSS KAU PAKISTAN!!!!!!!!!
Cube korang fikir agaknya kalau kita kt Negara si baghal2 ni kita dilayan macam ni ke? Macam VIP?? The answer is of course not la kan. Silap2 kene tengking dengan manusia keturunan biadap tu. Ni tak, asyik datang sini je nak jumpa pegawai. Mulut ni dah terasa ringan nak maki makhluk berbulu ni. Tapi disebabkan tengah pregnant, sabor jer..marah dalam hati jer.
Please la kalau tengok muka tu dan mancung semacam badan berbulu pegi la berambus balik Negara kau. Harus aku halau dengan penyapu kalau jual carpet kat umah aku. Agaknya kerajaan dorang pun dah xmau species macam ni. Eeeee geram nya aku!!!
BERAMBUSSS KAU PAKISTAN!!!!!!!!!
No comments:
Post a Comment