Biasalah on Friday..rehat lama kan. Me & Saleha pegi la window shopping kat Alamanda setelah sekian lama tak menjejak kan kaki ke sana. Hajat kat hati ni nak beli blusher. Tersinggah lak kt butik MAC rasanya baru buka kot. Terjatuh hati dan terjatuh cinta dengan blushernya, tapi im controlling my self from buying so much unnesscessary things in my life right now. Tapi someday akan ku grab jugak make-up from MAC. Yeah I will bila my salary dah increases to RM10k..hahahahah (dah kerepot agaknya time tu) kesian dekat diri sendiri. Sekarang ni susah betul nak mengawal nafsu serakah yang tak habis-habis nak membeli ni. Pelik.
Pastu berhutang, padahal mampu je bayar cash. Duit sayang tapi nak membeli..bila bayar sikit-sikit tak de la terasa sangat kan?? Setuju tak?? (pujuk hati sendiri) Orang pakai shawl, kita pun teringin nak pakai. Orang makan sedap kita pun teringin jugak. Orang beli Tupperware, kita pun nak juga. So? Yang pentingnya I have my own money and I use them to get anything I want. Tanpa membebankan Encik Suami saya. Alhamdullilah atas rezeki yang dikurniakan.
Bila lagi nak rasa macam ni kan? Menggembirakan hati sendiri. Yeayyy! I love it! Ok back to the story, yes memang I wanna grab some MAC stuff yang sedang ber 'glowing' di wajah sekarang ni. Oh..tahan lah wahai hati..huawaa...
![]() |
| Yes Yes Yes the Blushbaby..i adore u so much =( |
![]() | ||||
| ni orang kulit cerah ok la.. |
**by the way..thanks karlasugar for the pixxa.. =)


No comments:
Post a Comment