Assalamualaikum..
Kononnya nak active berblog la sangat kan? Baru je super duper excited, terus tak post post entry lagi dah. By the way, not too busy tapi tak berkesempatan sebab saya tengah menantikan posting / penempatan semula di JPN. Ya sangat JPN di hati ku kan. Tapi alhamdulillah sangat sebab permanent post tu.
Tengah bulan Mei pulak insyaallah saya akan menghadiri kursus di AKEPT (Akademi Kementerian Pengajian Tinggi) di Bandar Enstek Nilai. Huh..lega mak nasib baik dekat jer kursus. Walaupun tak dapat bersama buah hati ku si Ahmad Qayyum dan walidnyer, tapi kami masih di bawah bumbung negeri yang sama. Cewah...aci gituu?? Dijangkakan selama 5 hari from 15-19 Mei 2013. Luckily, melepasi tarikh birthday Qayyum iaitu 12.05.2013. Tapi rasanya clash dengan tarikh check up Qayyum..huhu kene check balik. Rasanya check up 1 year kena injection. Huhuhuhu menjerit la anak bujang saya tu nanti.
Erm..ooo semalam 3 April 2013 birthday Tasha yang ke 13 tahun. Anyway we organise a small celebration untuk dia. Potong kek and a bit mamam mamam. Later saya upload the pixxa la.
Erm...lagi? Nothing much, ha cuma nak highlight sekarang ni tgh hot dengan issue PRU 13 sempena pembubaran parlimen yesterday. Oh i know, ramai di kalangan anak anak muda dah tak sabar2 nak pangkah pembangkang. They are so excited selepas pembubaran tu. PM kita bercakap pun asyik kena hentam jer. Erm..ntahlah...sekarang ni we should focus on long term living la. Dont know what to say la...Tenggokkan ajelah...
Diselit sama gambar gambar nakal si bujang ni. Sekarang ni dah pandai berdiri, tak lama lagi org tu dpt kaki la...luv u so much anak...

No comments:
Post a Comment