Tuesday, December 8, 2009

I Hate Her So Much!! Yaa..Damn Much...

Kering la tekak asyik duk membebel kat abah aku. Cerita nye macam ni, one of my cousin (wlupun xde pertalian darah tp consider as je la) name tah ape tp we just called her INA. Anak Pak Long (abang mama) di mana (poyos tak??) Pak Long ni telah di adopt oleh Datuk saya time dolu2 la..That is why la ktorg tak ada pertalian darah. Okay back to the story, this gurl (INA) 1 year older than me dapat keje kat Penang. Dulu pun dia pernah keje kat Penang pastu moved to Sg. Petani. Aku memang tak amek tau la kan. Yang penting dia ada experience keje kat Penang.
HELL!! I really hate her la...Why? Becoz she want to stay at our house permanently, sbb dia taknak ulang alik dari Sg Petani pegi keje kt somewhere at Jetty la. WTF??!! Kalau tak menyusahkan orang tak boleh ker? P la sewa umah kat mana2 ker apa ker, nape nak menyusahkn orang tua yg berdua kat umah aku tu?? She didnt asked for permission, she make her own decision to stay there. Ada adab ke orang macam tu? Walaupun dia nak bayar sewa ke apa ke aku tetap tak sukkaaa!! I hate her! hate her! hate her! Bukan nak dengki khianat ke apa ker, aku tak suka la orang yang cakap banyak dan cakap besar ni. Lagipun aku tak kenal dia sgt, bayangkan 5 -6 years baru jumpa, pastu senang2 hati nak mengutuk orang. Abis ko cantekk ker?? My unties yg lain pun mmg tak suka ngan pompuan ni. Pompuan yang obssesed jantan (banyak citer malas aku nk type)
Apelagi yang aku tak suka:
1. Dahla tak ask permission nak duk umah aku, pastu siap bela binatang ape tah. Kind of tupai / tikus mcm tu la..kononnya originally from Aussie. So WHATT?? ade aku kesah??

2. Mulut dia tu sgt la cakap lepas. Yang aku sakit ati sgt sbb dia ckp aku mcm ayam pencen. Kurang ajar betol, mgkin dah bertahun tak tgk aku, (aku pun mmg membela badan dgn berjayanya). I'm 100% sure that akan ada lagi benda yang aku x suka nk dgr dan dia akan ckp.

3. Pandai2 nak suh bf dia jemput dgn motor in front of my house. Nak suh org kampung pandang serong kat family aku? (eventhough umah aku bukan la kt pedalaman) Dah la anak2 en ismail, kuar dating sekalipun jalan jauh tgu orang dtg jemput tau. Yang datang jemput tu, semua nek kereta, motor not allowed.

4.Aku tak suka nanti dia tido at my bed, use my pillow and all my stuffs.

5.Nanti mak aku terpaksa layan dia eg. masak, basuh baju (aku yakin dia ni pemalas)

6. Rumah aku da crowded, Saiful anak maktam pun stay situ, ni nak tambah sorang lagi. Pastu cucu2 maklong yang kerap bertandang n tercongok depan tv tu?? (Sharil, Syafiq,ikhwan, arash, amrina, syafiqah). Aku tak kisah pun dgn org lain, tp dgn pompuan ni aku mmg tak ley blah.

Bak kata, memang aku tak suka la. I believed that, abah aku pun tak suka, tp nak wat cemana, anak sedara mak aku. Kang protes mesti dia naik hantu punya la. Tapi aku da terus terang ckp kt mama I dont like her. Pastu mama wat2 tanya, pastu nak halau ke ina tu?? Nak je aku jawap, a ah halau jer. Who cares? Ade ke mak bapak dia peduli family ktorg time susah?? Aku dah ugut abah, kalau pompuan tu duduk jugak kat umah aku, aku malas nak balik Penang lagi..Bela je la anak orang tu..HATEEEEE HERRRR!!!!!!!!!!!!

Mama please dont let her stay with us...Abah please do someting...

p.s: Kat sini pun ada someone yg really annoying, sakitnya hati aku....sabar je la..kurang pahala puasa hari ni...(dasar pompuan 'g' x sedar diri)

No comments: