Nape la hari2 xde mud. Ape la yg mud nak? Penat nak melayan. Bila mud hilang, selera makan pun tak mari. Sabar je la. Yang teringin nak makan pun hanyalah roti sardine, sandwich sardine, erm..dan yang seadik beradik dengan nya la. Mana la mud saya? Kembalilah ‘encik mud’.
Selalu merepek time banyak2 keje. Sengal?? Owh tak mungkin, saya masih waras. Cuma masih mencari mud saya. Eh salah, masih mencari apa yang diri ni nak sebenarnya. Nak jadi PTD? Dah dapat. Nak keje kat Putrajaya?? Dah dapat, Nak gaji lebih cket?? Dah dapat (walaupun gaji 3 months x masuk lagi)..Apa lagi la yang saya nak? Lempang mungkin..huhuhu
Hari2 saya malas nak pegi keje. Malas mangun tido, dah mangun tido balik, dah mandi tido balik. Huk3x ape la nak jadi. U are not primary scul students anymore Farrah. You are adults. Yeah..But why did I felt like a budak kecik yg malassss sgt nak pegi sekolah? My mama & abah know what I feel. How I feel..
I need sumtime..
p/s: Mud is pronounced as mut in Malay Language style, not mat as Malay style. Or in a correct
spelling is MOOD. So where is the mud? (text in blue, supaya mud datang..)Selalu merepek time banyak2 keje. Sengal?? Owh tak mungkin, saya masih waras. Cuma masih mencari mud saya. Eh salah, masih mencari apa yang diri ni nak sebenarnya. Nak jadi PTD? Dah dapat. Nak keje kat Putrajaya?? Dah dapat, Nak gaji lebih cket?? Dah dapat (walaupun gaji 3 months x masuk lagi)..Apa lagi la yang saya nak? Lempang mungkin..huhuhu
Hari2 saya malas nak pegi keje. Malas mangun tido, dah mangun tido balik, dah mandi tido balik. Huk3x ape la nak jadi. U are not primary scul students anymore Farrah. You are adults. Yeah..But why did I felt like a budak kecik yg malassss sgt nak pegi sekolah? My mama & abah know what I feel. How I feel..
I need sumtime..
p/s: Mud is pronounced as mut in Malay Language style, not mat as Malay style. Or in a correct
(jangan dilayan aku yg tengah sengal skrg)
No comments:
Post a Comment