Sunday, October 3, 2010

pertemuan yang tak disangka..

Setelah sekian lama, masih ingat tak korang dengan skandal/cinta saya yang tak kesampaian dulu? boleh review kat sini untuk refresh korang. Unfortunately, lelaki itu Mohd Hafez telah terjumpa saya di FB. OMG memang saya sangat terkejut sebab he still remember my full name & spelling. Just search nama saya di FB, tup tup nasib bek letak real name kan, jadi itu je la farrah izanni yang ada. He first message me:




Saya memang kenal sangat with this name. Memang sangat tak sangka. Thanx to FB sbb jumpakan semula saya dengan my ex sculmate, housemate, playmate and whatever mate it is. Pastu we start chat with each other tanya2 khabar la, hes now a daddy to a cute baby girl name Sha and a hubby to beautiful salmiyah. Im happy for him, yang dulu2 tu hanyalah memori. Sekarang dah ada life masing2 saya pun dah ada buah hati saya. So, life is fair, tiada yang tertindas dan ditindas, terimalah keadaan apa saja dan sentiasa bersyukur.



Ape yang lebih mengharukan:




Huhuhu missed me as a fren okay?? Saya pun miss him jugak, sebab die lah antara kenangan2 saya di jengka. Yang quite inspired me untuk lebih bergaya pegi ke kelas sebab takut terserempak mereka dengan konco2nya. Hua3x Budak OM 114 yang glamour le katakan, bak kata Cik Anne budak2 laki selalu cerita/gosip pompuan2 yg hot batch kita dulu. Salah sorang nyer Farah. Which Farah? Ada 3 orang, Farah Hanan, Farahiyah & Farrah Izanni. Yang daring sikit tu saya lah. Farrah Izanni sebabnyer saya ni free hair & degil selalu pakai suar ketat & colour rambut. Agaknya saya la tu. Pastu rajin sangat pakai kebaya, yela time tu kan badan tak sebesar tong macam sekarang ni. Pastu saya memang join kebudayaan, penari UiTM la dolu2. Hadoiii kisah2 dulu masa muda2 biarlah jadi kenangan jer. Sekarang ni saya berazam takmau sexy2 lagi sebab nak jadi seorang isteri yang baik to my future hubby. InsyaAllah..


By the way, sambung balik citer hafez tadi. Die sekarang bertugas di Lahad Datu, Sabah. All d best to him. Sian tinggal wife and baby kat Johor Bahru. Sabarla yer. Semoga cepat dapat balik ke Semenanjung. Kawan2nyer yang lain dan sewaktu dengannya semua dah kawen dan ada yang da dapat baby dan ada yang bakal dapat baby. Alhamdullilah, saya gembira untuk mereka semua.


Berikut adalah pic hafez n his wife yang cantik tu. She was an ex-stewardess, sekarang da stop and keje dgn government pulak:


She is pretty & beautiful isn't? Semoga mereka berkekalan sehingga akhir hayat, begitu juga dengan saya.. Amin..

1 comment:

Anonymous said...

owh, salah satu bab seblm btunang n bkahwin..kite pasti terjumpe sesuatu dari masa lalu..chewah!! sbb aku juge jmp sesuatu dr masa lalu seblm mnjd tunang org