rasa sentimental pulak malam ni selepas dengar lagu because u love me by celine dion my idol. i like her voice, lagu dia memang power disamping membawa maksud yang mendalam. kalau korang pernah beli album lama dia, ada satu lagi dia berduet dengan barbara streisand. sangat best lagu tu. tajuknye tell him. my bff cik hidayah ohh salah beliau sudah sah menjadi isteri so, puan hidayah memang sangat suka duet lagu tu. sekarang ni, kalau kat karaoke, terpaksa la saya nyanyi tang dua2 part tu. sebab my kawan2 yang selalu karok sama tak berapa familiar dgn lagu ni. syahdunya bila teringat skandal yang tak terluah perasaan sampai la sekarang. kalau la dia membaca blog ni:
Hafez ****** bin Azmin, dulu saya pernah tersuka pada awak, tapi saya segan sebab kita tak setaraf. semoga awak bahagia dengan kehidupan awak sekarang. this song specially dedicated to u.
I’m scared...
Will he think me weak..
If I tremble when I speak..
Oooh - what if...
There’s another one he’s thinking of..
Maybe he’s in love....I’d feel like a fool...
Life can be so cruel...I don’t know what to do..
I’ve been there..
With my heart out in my hand..But what you must understand..
you can’t let the chance..To love him pass you by..
Should i..Tell him..Tell him that the sun and moon rise in his eyes..
Reach out to him..And whisper...Tender words so soft and sweet..
Hold him close to feel his heart beat..Love will be the gift you give yourself..
Touch him..With the gentleness you feel inside..Your love can’t be denied..
The truth will set you free..You’ll have what’s meant to be..All in time you’ll see..
I love him...Of that much I can be sure...I don’t think I could endure..If I let him walk away..
When I have so much to say..
Love is light that surely glows
In the hearts of those who know
It’s a steady flame that grows
Feed the fire with all the passion you can show
Tonight love will assume it’s place
This memory time cannot erase
Your faith will lead love where it has to go
Never let him go..
p/s: But i already let him go..we have our own life. this is just to be save in our memory. no more feeling towards him. i already have my love..huhu everybody knows.. :) dan tak pernah menyesalinya..true love never have endings..

1 comment:
whoa...menusuk kolbu lagu ni..huhuh
Post a Comment