Semalam memang sangat penat dan mengantok. Sampaikan perjanjian yang saya buat dgn cik bebek iaitu housemate saya untuk sembahyang terawikh di Masjid Besi Putrajaya tak jadi. Mula-mula lepas sembahyang Isya' tu saya bukalah novel Kau Yang Tercinta wrote by Nor Rafishah bt Md. Hassan, baru je lepas Bab I saya dah tak tahan, mata ni layu dan kuyu sangat. Saya pun baring, letak bantal tas muka dengan harapan nak lelap sekejap la konon dgn lampu bilik tak bertutup. Haus sampai pukul 1 pagi, tgk HP tak de msg or miskol dari Mr. D. Ambooiii..pegi manela sampai tak ingat orang ni?? Terus saya coll Mr. D, nasib baik kat umah adik beliau di Senawang. Jumpa dan mak ayah dia la tu.
Lepas terjaga sekejap tu, saya tido balik dan set time bangun sahur pukul 4am. Konon2nya nak masak nasi, sekali malas da..Saya bancuh air milo jer, nasib baik Cik Huda dah masak nasi dan beli lauk petang semalam. Jadi dia mengajak saya join dia sahur. Sian dia sahur sorang jadi saya pun jamah sedikit nasik. Harap2 memadai untuk perut saya hari ni. :)
Lepas tu saya tidur balik dan bangun pukul 615 am untuk mandi dan siap2 pegi keje, lepas sembahyang subuh mata saya masih mengantok jadi saya berniat lelapkan mata 10-15 minit lagi.Saya sedar tu pun lepas set jam pukul 655 am, pastu boleh pulak sakit perut kan. Memang dah ambil time saya bersiap nak pegi keje la. Huhuhu
Dah settle semua, nak la saya pakai lense tetibe tengok lam bekas lense tu rupanya saya tak letak solution, so lense jadi kering dan berkedut2. Alamakk..ape la careless sangat kan, mesti sebab penat sangat semalam. Hukkkhukkhukk Saya pegi keje dengan mata rabun ni, pandangan semuanya menjadi kabur. Saya dah try letak solution dlm tu, hopefully ok la balik lense saya tu. Kalau tak nak kena beli lagi..huhuhuhuhu
K alls..tu je nak cerita..have a gud day..
No comments:
Post a Comment