Sekejap je masa berlalu, semuanya berlaku sekelip mata. Dah lebih dari setengah tahun 2010. Boleh dikatakan tahun ni membawa tuah pada saya. Yang pertama, I got my new exciting job yang tak pernah saya mimpi. Bak kata orang, pandang bintang di langit nampak cantik tapi sukar nak gapai. Sungguh bertuah diri ini. Alhamdullilah di atas segala rahmat yang dikurniakan. Ya Allah, jauhila aku dari riak dan lupa diri. Amin.
Sekarang ni, sangat susah nak online. Di ofis kerja melambak, sampaikan workstation tu penuh dengan surat2 yang perlu dijawab. Saya hanya ada 2 tangan 2 kaki agak lambat nak mengerjakan surat2 tu. Bila balik rumah, awal lagi dah mengantok. Sekarang pun mata dah sangat berat. So, gudnite everyone.
No comments:
Post a Comment