Monday, May 23, 2011

Malam Retro BKP

Malam Retro BKP on 13 Mei 2011..
Agak memberansangkan dan saya jugak bring along Mr. Hubby to introduce to my bosses yang selalu mengenakan saya time meeting. Huhuhu So this is 'abang bomba' yang u olls slalu ejek2 i okay boss! huhuhu Btw, it is soooo happenning sbb saya sumbangkan satu lagu diiringi dengan joget lambak from my boss Tuan Abdul Rahman bin Md. Noor @ KUSS (Ketua Unit Sabah Sarawak). Hahaha terkejut satu BKP tengok saya dan boss bergoyang2 bossanova by wann. Hehehee enjoy the pixxa ya...


Me n Mr Hubby cayang..


Mr Hubby posing kat 'red carpet'




Mr & Mrs Retro 2011



Para PTD = Pegawai Takde Duit bersama Y.Bhg. Dato' Ketua Pengarah Pendaftaran Negara
Malaysia


Ketua Unit Sabah / Sarawak & Penolong Pengarah (Unit Khas Sabah/ Sarawak)

Sabborrr je la..Bossanova all the wayyyyy...


Congratulations to urusetia Majlis Retro BKP yang sangat meriah. Our bosses pun sangat2 la sporting. Just enjoy the show...



Jangan marah yer Mr. Hubby..bukan selalu..however i'll always love you :)


ps: missing Mr Hubby..he went to JB for 6 days..huhuhu


No comments: