Saya mau tukar hp saya. Saya mau beli hp guna duit titik peluh saya. Saya mau beli hp yang boleh saya guna hingga 5 ke 10 tahun. Saya mau hp baru! Saya mau hp baru! Saya suka yang itu, dia suka yang ini. Tapi saya yang nak beli hp baru. Saya yang nak guna. Saya nak yang macam tu.
Dia mau ini untuk saya & dia

Nokia 6600 i -Slide
Nokia 6700 -slide

nokia 5530 - xpress music
Saya mau guna ini
Blackberry idamanku.. Blackberry curve 8520

Nokia e-63 pun jadi la

Yang ni kene pkir betol2 oooo..tp nampak exclusive i like..
Iphone 3gs

Erm..susahnya nak wat pilihan, tapi yang penting ongkos nya ada. Bukan beli nk guna sementara jer, kalau boleh biarla bertahun. Aku ni dah jenis yg tak suka beli hp, seingat aku hp yang aku beli guna duit sendiri ada hp Motorola model pe tah. Rm600++ la, tapi cam hampeh. Serik dah guna motorola nih. So, masih ada time tu decide sebelum gaji masuk..jeng jeng jeng...
Any idea guys??
2 comments:
Hi...nokia e63 pun kira orait aper dik?
btw nak tanyer...dah jumpa ker kebaya kerawang yg dicarik2 tu? kalau dapat yg harga dia reasonable...notice sekali kat akak yer...
singgah2lah blog akak...sekarang tengah kempen kesihatan. gunakan pad herba avail utk jauhkan kanser, keputihan dan macam2 lagi. jemputlah dtg.Beritahu kawan2 yer... =))
http://khakishopping.blogspot.com
owh ye ke..klu cam tu sy follow akak ler..sy pun kaki soping gak..kebaya tu aritu jalan2 kat masjid india, ada satu kedai tu penuh dgn kebaya kerawang, tp x tya pulak bape harga die.
Post a Comment