Hurm..dapat call from abah this afternoon, bagitau yang next week i have to attend interview for this position kat Majlis Perbandaran Pulau Pinang. How do I feel? Susah nak cakap, however i manage to go for the interview. Ada rezeki insyaallah la dapat. Kalau tak ada rezeki aku terus je di Putrajaya. Tapi bila difikirkan kalau dapat nanti, how about my Mr. D? How about our relationship? OMG just cant imagine that.
Tapi cam poyos lak kan, baru nak gi interview da sebok2 pkir dapat. Hehe tapi kalau dapat, ok jugak living cost maybe kurang cket, sbb duduk dgn parents kan. Lagipun, position ni tetap, cuma sampai pencen la aku keje ngan Penang State jew..Uhukk3x Nasib bek bila terkenang time scul dulu aku dapat scholarship dr state, so terpaksa la aku bagi sumting for my state. Pearls of Island..huk3x But still im worried bout my dear darling..ohh im so sad..Please do sumting to our relation. My mom of course la sgt suka. One thing, risau la bila kena duk ngan family ni. Sbb dah lama sgt tak rasa stay with my family. Hope everything will be good. Ohh akan bekerja di KOMTAR ke aku? Banyaknya kenangan pahit manis di Penang. This is one strong reason aku xnak stay kat penang.
Bila jejak je penang, ada saja kenangan di mana2 terngiang2 dlm kotak fikiran ni. Sia-sianya masa remaja ku. Leka dan alpa..alhamdullilah aku cepat sedar.
So, dah sedia ke aku nak berbakti di negeri kelahiran ku? Tepuk dada tanya selera.
1 comment:
oo tahniah f0r the interview..
h0pefully ade la rezeki tu..amin
Post a Comment