Monday, May 17, 2010

Weekend yg x dirancang..

Last weekend mmg x seperti yang dirancang langsung. Huhu why? Aku janji ngan Mr D nak pegi Jom Heboh / Hari Belia kat putrajaya nih. Tetibe plan bertukar. Adik ipar Mr D punya ayah kena admit kat hospital Muar, so mereka (family Mr D) beramai2 nak pegi menziarah ler. Mr D pun nak la join sbbnye nak tgk org sakit kan, lgpun katanya da tenat. Mula2 he decided to meet me after come back from muar. Aku da agak da, ni mesti lambat, silap2 mmg tak jumpa la kot, jom heboh ke mana hari belia ke mana. Nak jadi cerita adik Mr D, nita nama dia pun nak ikut dorang pegi Muar. Nita ni dari Hartamas, so mesti la lambat nak siap2. Mr D pun ckp kat mak dia, nak datang amek aku bawa g muar jugak. Jadi aku pun ikut la pegi Muar. Memang sempat tunggu Nita dan semua kumpul kat hentian sebelah senawang sebelum gerak pegi muar. Tapi sebelum tu, berhenti makan & solat kat R & R Ayer Keroh memandangkan hari dah nak petang.

Sampai kat hospital muar kira2 pukul 5 petang, memang time melawat la. Panas dan crowded nya ya Allah Tuhan saja yang tau. Yang sakit boleh bertambah sakit, yang sihat boleh jadi sakit. Macam tu la kiranya, aku yang lagi ayu dan sopan ni dah berpeluh2 meleleh..yang boleh dilap di muka je la, yg dalam2 tu kira halal la yer..huhu


Lama jugak la kat wad 7 tu, sampai waktu melawat abis barula kita orang gerak. Tapi sementara tunggu mak cik siti ngan pak cik yom beramas mesra kat dalam wad, sempat la aku mintak
Mr D snap pix aku dgn anak & anak2 sedaranye..taraaaa

Iman, Tasya & Mikail



Iman malu2 kucing nak pose, dulu kecik aje skrg ni tembam sgt!

Mikail, kecik dah terbeliak tgk kamera..ish3



Agak penat sbb cuaca sgt panas. Tapi ok la, adik2 dia pun ok tapi yang pastinya aku dan Mr D mmg jadi bahan la sepanjang hari. Tapi abaikan je la kalau dah suka kan?? :)
Yang tak leh tahannya pak cik yom tanya...
"nanti farra nikah ngan nizam, nak keje kat putrajaya lg ke?"
Speechless + smile ajela. Akan menjadi realiti kah? Doakan la supaya kami ada jodoh yer. Amin
Dalam hati meronta2 cakap cukup2la menyeksa jiwa dan raga saya yang sememangnya memang nak kawen ni. Desperate ker? Erm..ntahla tapi aku berserah je.

Pada yang suka alhamdullilah dan doakan la yang terbaik buat aku dan nizam. Pada yang tak suka aku minta maaf sangat2 sebab aku tak boleh nak puaskan hati semua orang. Terpaksa juga kepentingan diri sendiri diutamakan. Cuma berdoalah minta dijauhi segala yang menyakitkan, cukup sudah aku derita. Pada yang mengerti terima kasih, pada yang mencaci maafkan aku.

Ya aku bahagia!!

No comments: