Friday, July 30, 2010

selamat menerima award kawan2..


::Bagi siapa sahaja yang menerima award ni , diharuskan memberikan/tag kepada 5-10 orang lagi::::Selepas itu , si penerima award harus meletakkan link-link berikut di blog/artikel masing-masing( kat entri tau )::



::Sebelum korang letak link-link di atas , padamkan dulu link yang berada di no 1 . kemudian semua link yang tinggal dinaikkan 1 level seperti link no 2 menjadi no 1 , link no 3 menjadi no 2 dan seterusnya . Selepas itu , masukkan link korang di bahagian paling bawah sekali iaitu no 5 . ok ? paham tak . Tapi korang semua kena jujur dan adil ye dalam menjalankannya . Jika setiap penerima award mampu memberikan award ini kepada 5 orang dan kesemua mereka yang ditag meletakkan link dengan betul , maka jumlah backlink yang dia akan dapat ialah :-

Posisi 5 : jumlah backlink = 5lah backlink = 25
Posisi 3 : jumlah backlink = 125
Posisi 2 : jumlah backlink = 625
Posisi 4 : jumlah...Posisi 1 : jumlah backlink = 3,125

Menurut info dari SEO ( Search Engine Optimation ) ramai blogger telah mendapatkan 1,953 ,125 backlink dan keuntungannya . Blog korang akan mendapatkan trafik tambahan, apalagi jika ada yang meng'klik' link ke blog korang .Selain mengeratkan persahabatan antara blogger , award ini boleh membantu untuk menaikkan trafik dan backlink ke blog korang .[Kesimpulannya : award - dapat ramai kawan - baclink - trafik - page ranking meningkat] Tag kepada 5-10 orang kawan:


*depends la sama ada korang nak amek atau x tag ni..walaupun sebenarnya saya tidak mempunyai byk masa untuk berbuat sebegini, demi menjaga hati kengkawan dan silatulrahim saya buat jugak..frens for ever ya.. :)

2 comments:

Unknown said...

yup!fren 4 eve miss fara yg tomei:)

dottwin.com said...
This comment has been removed by the author.