Kejam tak..saya tak wish sesape pun hari raya korban tahun ni kecuali family kat penang. Sungguh tak berasa nak raya pun. This is my 2nd time tak beraya dengan family di penang. Setakat ni Raya Aidilfitri tak pernah lagi la tak sambut dengan family. Raya korban jer berani sebab cuti sekejap tu pun dah meleleh2 air mata saya teringat mama & abah.
Amacam banyak ke lembu, kambing dikorbankan tahun ni? Saya beraya di Kampung Mr. fiance di Port Dickson. Hehe it was okay la not bad & takdela saya bosan duduk rumah mengadap 'benda' tak sepatutnya kan? Wat sakit hati jer..Time tu baru la dapat nak bincang2 sikit pasal wedding kitaorang nanti. Tarikh dah final then tibelah masa untuk membuat persiapan yang sewajarnya.
First step, actually benda ni tak dirancang. Satu barang hantaran untuk bakal pengantin lelaki telah dibeli. Habis hati Mr. fiance sengih semalam.. Sukela tu. Barang2 untuk saya belum prepare lagi lor..Tunggu time sale la.
So...banyak lagi benda yang kene fikir. Harini fokus nak wat keje dulu..Haishh..ngantok plan. Plan this weekend? Hehehe secret....
No comments:
Post a Comment