Monday, November 1, 2010

sofia jane vs farrah izanni

Assalammualaikum and a very gud day kepada rakan2 blog yang sudi menjengah ke 'rumah' saya ni. Syukur saya telah selamat ditunangkan dengan Encik Mohd Nizam bin Yom pada 23 oktober 2010 yang lepas. Tak sempat nak mengupdate blog, selepas bercuti panjang memang kerja menimbun tas meja ni. Ni barulah ade sikit kesempatan nak menstori mori.

Segalanya sekelip mata jer. Tak sempat lagi saya nak berangan jadi tunang orang. Macam tak percaya dan tak tahu macam mana nak tafsir perasaan ni. Bile tengok cincin di jari, senyum jer. Kene usik tu adatlah kan.

Rasa excited tapi tak sempat nak menghayati, lepas ni macam2 nak fikir dan yang paling penting, nak kena pikul tanggungjawab sebagai seorang isteri. Harap2 semuanya ok. Orang lain boleh kenapa tidak saya kan?

ps: title post kali ni sangat la sengal dan saya cuba meniru idea black. walaupun dalam lirik lagu takde langsung nama sofia jane tapi tetibe tajuk lagu pulak yang ada..hua3 layan je la..mate da makin berat ngantok nih..mls nak pikir tajuk ape..

No comments: