F.A.R.R.A.H I.Z.A.N.N.I B.I.N.T.I M.O.H.A.M.A.D I.S.M.A.I.L
double R & double N..whats so difficult for them to spell my name correctly??
Cant they double or triple check of what they r doing?
What a waste & redundant work..not effective at all..
Macam mana mau maju ni?
Penat la melayan benda yang remeh temeh mcm ni, tp im very sensitive about how people spell my name. Sbb, parent aku dah berbesar hati bagi aku nama, aku kena appreciate la.
p/s: dulu kecik2 selalu kena marah ngan abah sbb x reti eja nama sendiri. Pastu kena train gila2 eja nama sendiri, sbb tu yg aku marah sgt bila org salah spell nama aku. Memang aku tak sign punya la..thats not my name!!
No comments:
Post a Comment