Friday, April 9, 2010

today is friday

usually this is the day i've been waiting the whole week starting from monday, no no not monday but monday's nite (sunday la).Today? Once again no mood to do anything but many things done. Such as, washing clothes, cleaning fan, cleaning room, and bla3

Cakap melayu la pulak..it is easy to express how painful my leg was. I got 'bisul' at my tutt (dirahsiakan). Bukan sebiji tapi berbijik2. Uwaaa that is why my kaki felt lenguh2 & sengal2 previously plus a little bit bengkak di pangkal paha (kelenjar). Susah betol nak jalan n duduk. Memang kengkang2 la, rasa mcm baru deliver baby pulak. Bukan rasa sakitnya deliver tp sakitnya dlam pantang. Luckily i've apply for leave today, bukan sbb tau yg diri ni nak sakit, tp for other reason la. Jadi cuti pun tak best sbb not feeling well. Bisul ni jugak boleh mendatangkan demam, bak kata my mom 'bera panas dlm badan'. Waaa..jumpa doktor lagi. Masuk kali ni dah 3 times mengadap doktor dalam masa terdekat. Kat mana 'doktor bisul' yg baek punya ar? Rasa mcm nak lumpuh dah sebelah kaki ni..Ya Allah please help me..Hukk3 mau nangis rasa.

By the way redha je la, ada rahmatnya. Terhapus la dosa2 kecil yg dilakukan. Terima kasih Ya Allah..huwWwaaA..

p/s: skrg ni mmg musim xsihat la. ramai yang kene admit kt spital. Hope dorang get well soon. (Cik Nadia my fren, Adif my anak sedara, Iman bakal anak sedara, Adam kwn Mr D) aku? Alhamdullilah masih di rumah..

No comments: