Tuesday, April 6, 2010

si tudung merah : once in a lifetime


Hye alls..

Hari ni hari selasa. Semalam staff pesan suh pakai tudung merah sbb nak ambil gambar untuk 5S. Merah?? OMG, sepanjang hidup ni (selama bertudung) this is my first time pakai tudung merah. Tak berani u..yela aku kan "putih melepak" so bila pakai tudung merah menyala cam ni memang menyerlah la. Aku rasa this is first & last kot. Tadi masa on d way dlm bus aku perati jer, tak de pun orang lain pakai tudung merah daring cam aku ni. Ha3x mmg kelakar..kat cafe pun sama. Tetibe jer terasa yang aku ni merosakkan pandangan orang lain yela mesti la org pandang aku yang tudung merah mak ngah ni dgn warna kulit aku yg voque de vass. Tapi takpe la kan, bersebab baru kene pakai. Terpaksa la aku buat2 confident dgn diri sendiri ditambah pulak dengan kasut hitam yg bila jalan je berdetup detap bunyi nyer mcm pengetua sekolah buat rondaan. Sabar je la.

By the way, thanx to my ausmate Cik D kerana telah meminjam kan tudung merahnye beserta baju merah untuk aku pakai hari ni. Thank u :)

1 comment:

lädyönä said...

hahah... lawak la ko nih farra...
musti sampai ke petang semua orang bercakap tentang 'makngah bertudung merah dalam bas pagi tadi...'
hehehehe