Morning everyone!!
Sejak kebelakangan ni, hari2 mimpi. Jarang la tido pastu mimpi & dah lama dah tak mimpi. Nak kata tak baca doa tido, hari2 pun baca. Erm..Mimpi kan mainan tido, agaknya bila dah jadi mainan takdela boring sangat time tido. Ye tak?
Tapi yang tak best nye, rasanya mimpi tu muncul time2 alarm nak bunyi. So, alarm di postpone kan, impact nyer aku yang lambat bangun tido. Hu3 Walaupun mimpi tu tak berapa best, tapi tetap nak tau jalan ceritanye, sbb tu la malas nak bangun. Bila la nak mimpi best kan? Jumpa prince charming propose suh jadi princes, naik kuda putih tepi waterfall (niagara fall ke) dgn rumput2 yang segar hijau, bawah pokok apple. Huhhh bestnyer..Time tu pakai gown pun ala2 barbie princess la, tapi nak theme semua putih / cream. Ihik3x seronok berangan kan? Tak pe la free xkene bayar. Kalau tak dapat, berangan pun jadi la.
Mimpi kecurangan bf tu yang jadi tak best tu. Siap investigate la dalam mimpi tu. Bila bangun tido dah curiga. Hehe hampeh kan.
By the way, take it simple la kan. Mainan je semua tu. So, have a nice day!
No comments:
Post a Comment