Aduyaii pemohon..Inilah kerja saya setiap hari menjawab surat2 aduan. Tapi yg complicatednyer, mcm2 kes, mcm2 nak kena pusing, mcm2 nak kena pikir sebelum menjawab.
Contoh:
1. Pengadu marah2 xdapat ic, pastu wat complaint.
2. Bile semakan kita dapati ada masalah cket. To solve the problem, kita mintak alamat / no tepon utk kita hubungi pengadu (aduan by email so xde detail bout add or phone no).
3.So pengadu pun dengan berbesar hati dan terharu reply email kita. Siap mention, 'saya sertakan alamat dan no tepon utk dihubungi'
4. Tapi..aku dah biol cari. Mana attachement alamatnyer encik pengadu oiiiii...mcm mane saya nak contact awak??
Letih la cam ni.. :(
Sekian..nak balik dah..its already 5pm..
Have a gud day ualls..
2 comments:
whooooaaaa....
skali hapdet blog berbran bran topiknya... nih musti tengah x bz...
kalau tengah bz tue, berhabok la blog nih, yer kan?...
*so, sapa kata orang keja gomen tak dak keja?...heheheh
jawab jawab
ona kuang asam..boss xpa anak buah xleh ar buat cam tu..kuangx3
Post a Comment