Berhabuk ke? Alala cian la die..tak sempat nak update story la, bz ker? tak jugak..laptop dipinjam oleh Mr. D, nak online jugak la tu. Huhhh jadi terpakda la online kat opis jer. Kat opis pun agak bz ye la, datang dengan semangat baru kan? kuang3x
Hari tu pas dapat gaji jer, tanpa berlengah2 lagi terus pi soping ngan cik D & cik Ona.
*cik ona tumpang duduk umah aku sbb lapor diri dpt PPT N27 kat SUK penang. Congrats ya miss ona...hehe
kat mana lagi kalau bukan alamanda, yang peliknye bila jalan dgn lelaki mesti tak nampak any interesting stuff. Tapiii...kalau dgn pompuan, mcm2 nampak..Ishh sabor je la. 2 hari jugak la soping2 duit pun nipis sudah..hehe barang yg disoping adalah seperti berikut:-
~kasut 2 pasang (pertanyaan pd cik D = kene mention harga ke? kuang3x)
ala RMxxx jer, sbb teringin sgt nak kasut warna putih jadi aku amek je la tak kisah harga dan brand ape (sedutan dari cerita cik D) huhuhuh
~baju 5 pasang (tshirt2 biasa jer)
~toiletries
~erm..pe lagi ek?
Nampak mcm sikit tp penatnye ya Allah..tuhan je tau. Takyah la eh upload pix2 tu. Poyos jer rasa. Mcm ni la org perempuan, soping bukan ikut senarai dalam list (keperluan) tapi selagi duit ada mesti nak abiskan. Ape punya prinsip daaaa..
Last nite (26/4/2010) teman cik Nadia my fren nak cari umah sewa. Tapi cam sengal 2 2 ekor..dari presint 11, ke pinggiran putra, pastu kajang, bangi, equin park..tah la mana pilihan..penat jugak, pastu lepak kat Mc D equin park tu, ade la sorang artis irama malaysia yg telah berkawen dan asyik kontroversi aje pun pegi maybe dgn husband dia kot. Tak leh blah skali Mc D pakai seliper jepun jer. Bukan jepun yg Crocs RM10 (skrg kan senang nk dpt) tp seliper jepun yg betul2 jepun brand Tat Sing..hehe tak sesuai langsung! Cube teka siapa dia.

Sapekah artis itu??
1
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
3
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jeng jeng jeng..........
Tarraaaaaaaaa...

sape erk? noraniza idris ler..huhu
2 comments:
yewwhhh...mcm x caya je dia! tipula fara...slh tgk org ek???
hey u dont trust ur ausmate ka? Skrg sudah pakai lense mata makin terang tau..betooll tak tipu langsungg..muke mekap jer tgk bawah mmg fail..
Post a Comment