Tengah online FB tetiba ada la kawan menyapa. Mungkin dia terkejut tengok aku online malam-malam2 buta. Lepas tu tanya aku di mana. Of course la i'm at my home Putrajaya. Pastu boleh pulak dia tanya, 'ang ada laptop ka?' 'guna broadband eh?'..Ewahh2 cikai sangat ke aku ni? Dia sorang je boleh beli laptop? Hello..tolong jangan pandang orang lain sebelah mata eh. Zaman sekarang ni benda-benda macam ni dah jadi keperluan asasi dah tau. So apa yang peliknya, laptop ni dari tahun 2006 lagi aku beli. Hadiah dari mama tersayang untuk mudahkan pembelajaran aku di UiTM. Semua tu untuk keperluan nak siapkan assignment masa buat degree dulu. Perlu ka heboh-heboh kat semua orang..aku ada laptop!! hei3 aku ada laptop! aku guna broadband..hari-hari aku online..huhu tak ke macam orang yang jakun cam heran sangat ngan benda-benda macam ni. Heeellooo..jangan jadi bodohla..Hangin betol la rasanya malam-malam macam ni..Aku rasa mesti dia sorang ja yang rasa mampu beli laptop guna broadband, beli seluar levis, kasut paul smith uptown, jam guess 'import' from china..tolong la..Sedar diri sikit, mana asal usul, macam mana dulu, jangan jawatan tinggi sikit dah nak berlagak. Setinggi-tinggi kau, tinggi lagi aku tapi tak pernah pulak aku nak kecoh-kecoh hal yang kecil-kecil macam ni. Dont put ur brain on your feet, use ur brain wisely. Idiot!!

p.s: maybe, keadaan aku yang bulan mengambang ni buat aku rasa sensitive kot. Sorry..But i hate the 'bossy gurl' who always thought that she's rite & gud in everything..sorry again..
No comments:
Post a Comment