Thursday, June 24, 2010

Soal hati sukar dimengerti

Lama tak update blog ni. Tak ada mood la nak update, banyak sangat benda yang difikir. Mungkin less important buat masa sekarang tapi effect nya nanti in the future. Macam banyak nak cakap tapi speech less, ya Allah kuatkan lah semangat hamba Mu ini. Apa sebenarnya yang aku cari? Kebahagiaan yang macam mana yang aku nak? Pada yang 'mengganggu' hubungan ini, aku doakan mudah-mudahan kalian bahagia dan dapat apa yang dikehendaki. Cuma yang aku minta, berilah aku sedikit ruang untuk merasa kebahagiaan itu. Pedih, sakit dan kecewanya hati ni Allah saja yang tahu. Nasihat aku, never look back, just go on with your future. Kerana masa silam kamu itu MEMBUNUH jiwa ku. Yeah! Exactly, its a silent killer. Ya Allah, kau jauhkan la memori masa silam mereka-mereka itu supaya masa ini kami sama-sama bahagia. Amin.
Kepada mama tersayang, tidak sekali-sekali Farrah dilahirkan untuk melukakan perasaan kedua orang tua. Jika A kata mama dan abah, maka jawapan A lah yang akan diterima. Tetapi jika dilihat sejenak, pernahkah mama & abah tahu apa yang tersirat jauh di sudut hati ini? Apa yang anak mu cari? Apa yang anak mu kejar? Hati ni meronta-ronta, cuba la dalami isi hati anakmu ni. Sama-samalah kita tunggu dan lihat kesudahannya.

2 comments:

Queen Anne said...

ayoh..mengapakah?? call la i..
mari kt berg0ssiping..hehe

Anonymous said...

semoga semuanya OK... nama pun KEHIDUPAN, apa yang berlaku sbnrnya adalah PENGALAMAN...