Ini hanyalah lakonan semata-mata yea kawan-kawan. Seru aku masih belum tiba, ni saja gatai-gatai (bak kata org penang) try test baju pengantin kat butik my aunty kat bagan jermal tu. Muat je kan, sebabnye memang baju ni tempah size aku. Motif?? Entah la labu.. Lepas dendam tak dapat try masa launch butik haritu. Baju yang aku pakai ni belum ditabur beedings sebab makcik aku tunggu aku try dulu. Pada yang bumper bawah besar tu, memang sesuai pakai baju ni. Hehe Ada banyak lagi koleksi baju yang memang semuanya fresh look dan masih baru. Kepada sesiapa yang berminat, u can drop me a message untuk dapatkan contact no. butik ni.
Enjoy the pixxies....(sorry la all the pix sebenarnya bukan untuk tatapan kengkawan, tapi tetibe je aku rasa nak promote butik ni sbb baju semua mmg modern & baru-baru. So kualiti pix ni agak kureng la yer..)
Terpaksa letak pix adikku yang sengal ni sebab itu je yang ada. Butik Sri De Wajah ni jugak menyediakan khemah untuk disewa, hantaran untuk majlis pertunangan dan nikah, andaman, pelamin dan lain-lain lagi la. Sesiapa yang kat area penang or kedah boleh la datang melawat..
p/s: opss pixxies pengantin yang tidak berpasangan di atas itu, free hair?? Huhu
No comments:
Post a Comment