Wednesday, June 2, 2010

morning entry..

hye..morning everyone..nothing much to say, cuma fikirkan keje yang banyak ni jer. Sampai bila pun takkan habis tapi akan cuba dihabis kan. Anyway ada beberapa perkara aku nak bebel kat sini:-

>Putrajaya sesak dengan kereta
Apa yang aku perasan setiap kali Polis jaga traffic kat dpn Putrajaya Holding (PJH) tu, jalan mesti sesak dari junction sebelum jambatan sembilu tu. Kalau ikot traffic light je tak la jam mcm ni. So, baik la encik-encik polis duduk dan perhatikan jer.

>All d best to my dearest fren Miss Anne & Encik Anas, sbb dah tak keje lagi kat JBPM. Insyaallah ada rezeki yang lebih baik.

>Aku duk fikir jugak, nape pompuan tak kawen? Or known as andartu? Dari pemerhatian aku, ada la sbb2 tertentu. Bukan la nak mengutuk, kat ofis aku sorang ni ade la akak dara yang agak lanjut usianya (38 years) masih single tapi available ke tak, im not sure la. Tapi mulut dia ya Allah, patutla orang lelaki pikir 2 3x nak kan dia. Tapi sesuai untuk dijadikan mak tiri. Ishh..simpang malaikat

tu je la yang difikiran sekarang. Bos xde cuti seminggu..Yeayyyy!! Aku la yang jadi boss hehe..Bos balik kampung, akak dia kawen. Umur Boss? Lagi 2thn nak pencen, akak die? Hehe..tu la yang orang cakap jodoh..Lu pikirla sendiri..

1 comment:

Queen Anne said...

thanks babe..
h0pefully ade rezeki yang lagi baik lepas ni..Amin..huhu