Tuesday, July 6, 2010

::..the colours of life..::

ehehe apa ingat saya tak de keje ke asyik duk mengepost entry jerk? tah ler, tetibe rasa macam nak tulis entry warna warni. colours that shadowed my life. hehe santek ker? mesti la kan..
anyway, saya nak say 'all d best to cik nadia' for her first try membuat blog. its fun u noe..lagi-lagi la bila orang tu nak jadi pengantin kan. this is one of the channel yang sangat sesuai untuk kita menganyam angan-angan tau.
pada yang nak mengadu pasal masalah cinta ke, pasal sakit hati kat orang lain ke, pasal menyampah kat sape-sape ke. blog memang tempat yang sangat sesuwai. tapi awas!! jangan terkantoi. contohnya, jangan biarkan address blog anda diperolehi oleh staff bawahan anda / boss anda. nanti susah mau kutuk-kutuk dan akan bagi bad impression to your career la. tapi ini blog mana ada kutuk-kutuk orang kan? cuma kadangkala insan kerdil ini terlepas cakap sesuatu yang terguris dan mengguris perasaan hati sesiapa. minta mahap la yea..

No comments: