sekian lama menyepi, bukan pasal tak minat berblog dah..tapi mcm biasa la, keadaan yang tak mengizinkan saya bercerita panjang. Saya ada berita gembira ni. Mungkin Mr. D saya akan masuk meminang + bertunang after raya ni. Btw, tak mau la gembira sangat pasal takut tak jadi pulak, postpone ke ape ke. Dekat office sekarang pun dah makin sibuk, ye la tak lama lagi nak menjelang pilihanraya negeri sarawak pulak. Apa kaitannya? Sebab saya yang menghandle negeri sabah & sarawak di HQ ni. So, tak banyak pun sikit mesti terkena tempiasnya.
Last week saya balik kampung sbb attend my best friend's wedding. Cik Puan Jaslina bt Jasni & Encik husbandnye, Encik Fardy. Tak sangka dia kahwin dulu dari saya. Huhu tapi takpe la Jaslina ni memang sudah terserlah kematangannya sejak darjah 3. FYI, Ashraff yang dalam rancangan Imam Muda tu pun kawan kita orang time primary school dulu. He was 1 of the many bf jaslina have. Cinta monyet time sekolah rendah, macam biasa saya juga yang relax dan cool ajer. The best part is, i've met my ex scoolmate time primary scool tau. Yang hadir bersama, faezah othman, nurul hayati, azura roslee, asneeda, yaacob, saiful hisham & amal husni. Best, walaupun ditegur saya sudah berisi / gemuk wat slumber sudah..ayat penyelamat "aku rasa bila aku gemuk ni nampak comel sikit la dari dulu" hehe..selamattt...so heres the pixxas..
rakan baik berbisik..
we're from s.r.k sri aman, kg melayu
sekian untuk pos kali ini, sebab banyak lagi pos/entry yang sedang beratur di minda..
1 comment:
waaaa... semoga semuanya berjalan lancar seperti yang dirancang yaaaaaa....
Post a Comment