tadi pagi mcm malas je nak pegi keje (biasa rasa setiap hari isnin dan hari-hari berikutnye)bukan apa sebab malas memikirkan nak kena pegi bintulu on this coming friday. aiyaa..dengan bos je pulak tu, event nye kena masuk rumah panjang lak tu, bukan event shoping-shoping. jadi rasa terujanya kureng sikit la ditambah pulak, tak de geng sekepala. lagi la macam tak best kan? saja je aku wat-wat senyap tak nak tanya ape cerita ngan program di sana. pastu tetiba..
boss: u nak pegi tak?
aku: erm..kalau perlu i pegi la
boss: tapi i rasa xde apa kot event ni
aku: i pun rasa cam tu, lgpun orang sarawak yg urus kan?
boss: dengar cerita, program tu dah jadi program Pembesar bersama Rakyat. So, jadi program YB la
aku: so slot kita majlis tu je la kan, bukan nak buat ape pun. Kalau u pegi sorang ok kot? (ada maksud tersirat)
boss: ye la i pi sorang la. u p next time
Yesss!! So that i can spend my money for shopping!! yeay!! walaupun tak shopping sakan but still duit tu can buy other thing dari habiskan bayar lojing la, ntah apa-apa lagi nak spend kat sana. anyhow, dalam hati ni teringin nak jejak sarawak pulak. tp maybe next time kot kan? dgn kawan-kawan yang sekepala..huhuhu
No comments:
Post a Comment