ya its thurday and i forgot to wear a batik shirt to office. keluar je dari rumah, saya nampak orang pakai baju batik, ohh baru terperasan hari ini dah hari khamis. yeyy!! sok friday. lusa cuti lah. no plan for weekend.
tadi pagi jem lagi tapi tak lah seteruk semalam. it was okay la. erm..pe lagi yer? cuaca kat luar sedang-sedang panas je, tapi nampak macam mendung. lagi? perlukah saya inform yang saya sedang melihat kuku-kuku saya yang panjang ini? tak selesanya rasa mau potong jer. tapi lebih sunat potong hari jumaat kan? sehari je lagi biarla saya bertahan. lagipun saya kan sedang uzur. hehe
pas ni saya sambung cerita lagi lagi. setelah pending lama sangat tadi, sebab membuat kerja yang melambak-lambak dan pelbagai ini, jadi saya kekeringan idea. alamakkk..p.a bos saya mengintai pc saya masa dia mintak sign sebab datang lewat. huhuhuhu buat muka tak bersalah je la kan.
smile...terasa diri ini cute pulak.hehe jangan marah

No comments:
Post a Comment